მოვდიოდი ტრენინგზე და თან ვფიქრობდი მჭირდებოდა თუ არა ეს ტრენინგი. გონებაში ვიდეოკადრივით გაიარა ჩემში არსებულმა ცოდნამ ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესახებ. საკუთარ თავს ვარწმუნებდი:პოვერ პონტის გაკეთება ვიცი, სასწავლო პროექტის წერა ვიცი, მეტი რაღა უნდა მესწავლა, თუმცა სულ სხვა შედეგით და შეხედულებით დამთავრდა პირველი სატრენინგო დღე.
პირველივე შეხვედრაზე ვაკეთებდი ტრენერის საუბრის და ჩემში არსებულ ცოდნის იდენტიფიკაციას, რა ვიცოდი, როგორ ვიცოდი. რას ვაკეთებდი და რა არ გამომდიოდა. გავიარე გუუგლის და მოზილიას ბარუზერის ყველა კომპონენტი და მივხვდი რომ რაც ვიცოდი ეს არაფერი იყო იმასთან შედარებით რაც ტრენინგის პირველივე დღეს გავიგე.
საინტერესო იყო პროექტებით სწავლების ვიდეოს ყურება, კითხვა გამიჩნდა ჩავატარებ ნუთუ მე ასეთ პროექტ გაკვეთილებს? იმედიაა?!
პირველივე შეხვედრაზე ვაკეთებდი ტრენერის საუბრის და ჩემში არსებულ ცოდნის იდენტიფიკაციას, რა ვიცოდი, როგორ ვიცოდი. რას ვაკეთებდი და რა არ გამომდიოდა. გავიარე გუუგლის და მოზილიას ბარუზერის ყველა კომპონენტი და მივხვდი რომ რაც ვიცოდი ეს არაფერი იყო იმასთან შედარებით რაც ტრენინგის პირველივე დღეს გავიგე.
საინტერესო იყო პროექტებით სწავლების ვიდეოს ყურება, კითხვა გამიჩნდა ჩავატარებ ნუთუ მე ასეთ პროექტ გაკვეთილებს? იმედიაა?!
No comments:
Post a Comment