გამარჯობა!
საინტერესოდ დაიწყო ტრენინგი, პედაგოგებმა წარმოვაგინეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. შევაფასეთ წინასწარ მოცემული კრიტერიუმებით ,, ტექნოლოგიების ინტეგრირება და სწავლების პროცესი".
დათოს მიერ მოცემული უკუკავშირები საინტერესო და გასათვალისწინებელი იყო.
მითითების შემდეგ დავათვალიერეთ (www.intel.com/education/AssessingProjects).ვებგვერდი.
გავიაზრეთ თუ • რომელი შეფასების ფორმებია ჩვენთვის და ჩვენი მოსწავლეებისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი?
• რა ტიპის ინფორმაციას შევიძენთ ჩვენ და ჩვენი მოსწავლეები შეფასების ფორმების გამოყენებით?
• რამდენად შეიძლება დავეხმაროთ მოსწავლეებს გახდნენ დამუკიდებელი და კოლაბორაციული მსწავლებლები?
• როგორ აფასებს ფორმები აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და მოსწავლეების უნარს უპასუხონ სასწავლო პროგრამის განმსაზღვრელ შეკითხვებს?
დიდი მადლობა.
გავიზარდე პროფესიულად
საინტერესოდ დაიწყო ტრენინგი, პედაგოგებმა წარმოვაგინეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. შევაფასეთ წინასწარ მოცემული კრიტერიუმებით ,, ტექნოლოგიების ინტეგრირება და სწავლების პროცესი".
დათოს მიერ მოცემული უკუკავშირები საინტერესო და გასათვალისწინებელი იყო.
მითითების შემდეგ დავათვალიერეთ (www.intel.com/education/AssessingProjects).ვებგვერდი.
გავიაზრეთ თუ • რომელი შეფასების ფორმებია ჩვენთვის და ჩვენი მოსწავლეებისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი?
• რა ტიპის ინფორმაციას შევიძენთ ჩვენ და ჩვენი მოსწავლეები შეფასების ფორმების გამოყენებით?
• რამდენად შეიძლება დავეხმაროთ მოსწავლეებს გახდნენ დამუკიდებელი და კოლაბორაციული მსწავლებლები?
• როგორ აფასებს ფორმები აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და მოსწავლეების უნარს უპასუხონ სასწავლო პროგრამის განმსაზღვრელ შეკითხვებს?
დიდი მადლობა.
გავიზარდე პროფესიულად
No comments:
Post a Comment